Veelgestelde vragen over onze service rondom schadeverzekeringen

Hoe kan ik de premie betalen?

Het betalen van je premie roept soms vragen op. Op deze pagina vind je alles wat je moet weten over het betalen van de premie. Is het betalen van je premie een uitdaging? Misschien is er iets veranderd in je persoonlijke situatie. Wij leggen je uit wat er gebeurt en hoe we samen tot een oplossing kunnen komen. 

Wat gebeurt er als ik de premie niet op tijd betaal?

Het kan gebeuren dat je een keer een rekening niet hebt betaald. Bijvoorbeeld omdat je vergat de premie per jaar naar ons over te maken. Of er stond niet voldoende saldo op je rekening als wij de premie automatisch afschrijven. Voor een keer is dat niet erg. Maar wat gebeurt er dan?

Hoe lang duurt het voordat ik een reactie van Interpolis krijg?

Wil je bij ons een schadeverzekering of zorgverzekering afsluiten of wil je die juist aanpassen? Wil je een schade melden? Elke verandering of aanvraag kost tijd. Wij informeren je graag helder over de reactietermijnen die wij hebben.

Waar vind ik de polis van mijn Alles in één Polis?

Jouw polisblad vind je in Mijn Interpolis, de Interpolis app of via Rabobank.

Waar vind ik de polis van mijn kortlopende reis- of annuleringsverzekering

Jouw polisblad vind je in Mijn Interpolis, Rabo Online bankieren en de Rabo App.

Mijn Interpolis
Als je inlogt in Mijn Interpolis kies je voor 'Mijn producten'. Kies daarna voor 1 van je producten. Onder 'Documenten' vind je het polisblad.
Mijn Interpolis >

Rabo Online bankieren en Rabo App
Ook vind je je polisblad in Berichten van Rabo Online bankieren en de Rabo App. Heb je geen Rabo Online bankieren of de Rabo App? Vraag dan een kopie polisblad op bij Rabobank.
Naar rabobank.nl >

Wat moet ik doen als ik geen Rabobank klant ben?

Het kan zijn dat je een particuliere Interpolis verzekering hebt of wilt afsluiten, maar geen rekening hebt bij Rabobank. Dit is geen enkel probleem. Ook dan helpt Rabobank jou graag.

Hoe wijzig ik de verzekeringen op mijn Alles in één Polis?

Het wijzigen van je schadeverzekering regel je via Rabobank. Je wijzigt deze eenvoudig online via Rabo Online Bankieren of de Rabo App. Je kunt een wijziging zonder Rabo betaalrekening niet online doorgeven. Neem in dit geval contact op met Rabobank. Zij helpen je graag.

Wat is het informatiedocument?

In het informatiedocument staan de belangrijkste kenmerken van de verzekering. Elke verzekeraar heeft een informatiedocument op de website staan. Zo vergelijk je eenvoudig onze verzekering met die van andere verzekeraars.