Als ondernemer maak je werk van het realiseren van jouw dromen. Je gaat voor een duurzame en gezonde toekomst. Een onderneming van betekenis zijn, dáár draait het om. Daar helpen we je graag bij. Samen met NRC Branded Content ontwikkelden we ‘Onderneming van betekenis’. In deze reeks artikelen en podcasts staan uitdagingen centraal waar jij als ondernemer mee te maken hebt.
Focus op wat echt belangrijk is voor ondernemend Nederland
Laat je inspireren door collega ondernemers en experts.
Over 'onderneming van betekenis'.
Op complexiteit en tegenslag zit je niet te wachten. Je wil dat zaken goed zijn geregeld. Zodat je kunt focussen op jouw bedrijf. ‘Onderneming van betekenis’ is een reeks van artikelen en podcasts over actuele maatschappelijke thema’s. We laten bevlogen ondernemers en experts aan het woord over hoe zij omgaan met de uitdagingen van nu. Bijvoorbeeld op het gebied van mentale en fysieke weerbaarheid. En over veilig en duurzaam ondernemen.
Jouw bedrijfslocatie als veilige en duurzame werkomgeving.
Duurzame en veilige bedrijfslocatie.
Als ondernemer wil je dat de locatie van je bedrijf voor iedereen een veilige en duurzame werkomgeving is. We helpen je graag verder met onze oplossingen en diensten. Ook delen we relevante kennis, inzichten en tips over het veiliger en duurzamer maken van bedrijfslocaties.
Het vergroten van de mentale en fysieke weerbaarheid van mensen, is goed voor hun gezondheid. Dit zorgt namelijk voor een hogere productiviteit, een betere werk-privébalans en minder uitval. Extra belangrijk dus om goed voor jezelf, jouw medewerkers en je bedrijf te zorgen.
Nadenken over een toekomst met duurzame mobiliteit
Duurzame en veilige mobiliteit
Nederland heeft een uitgebreid, maar druk verkeersnet. Dat biedt kansen, maar brengt ook risico's met zich mee. Als ondernemer wil je veilig op weg en schade voorkomen. Op het gebied van mobiliteit is er wat betreft veiligheid en duurzaamheid nog een wereld te winnen.
Samen met relevante mediapartners ontwikkelen we artikelen en podcasts voor en door ondernemers:
Samen met NRC branded content ontwikkelen we 'Onderneming van Betekenis’. Een reeks inspirerende artikelen en podcasts over actuele maatschappelijke vraagstukken.
Samen met BNR ontwikkelen we ‘Crisis de Baas'. Een reeks podcasts over leiderschap in turbulente tijden.
Interpolis onderzoekt elke maand het ondernemersklimaat
Ruim 500 zzp'ers en mkb'ers werken mee aan de Interpolis BedrijvenMonitor. Zij krijgen elke maand vragen en stellingen voorgelegd. Onder andere over kansen, bedreigingen en investeringsbereidheid. Maar ook over hun mening over actuele onderwerpen.