Zakelijke schade gemeld? Bekijk onze contactmogelijkheden.
Wij lossen je schade het liefst zo snel mogelijk op. Soms duurt het wat langer, bijvoorbeeld als er veel storm- of hagelschade is. In de tabel hieronder staat binnen hoeveel werkdagen je een reactie van ons krijgt. Deze tabel werken wij steeds bij.
In veel gevallen krijg je een reactie per e-mail van ons. Houd dus je mailbox goed in de gaten. En controleer ook je map 'Ongewenste e-mail'.
Soort verzekering | Nieuwe schademelding Je krijgt van ons een reactie binnen: | Later toegevoegde foto’s en documenten Je krijgt van ons een reactie op je foto of document binnen: |
---|---|---|
Woonhuis en inboedel | 1-2 werkdagen | 1 week |
Auto, motor, bromfiets, oldtimer en fiets | 1-2 werkdagen | 1 week |
Aanhangwagen, camper, caravan en boot | 1-2 werkdagen | 1 week |
Aansprakelijkheid | 5 werkdagen | 2-3 weken |
Reis, annulering en BuitenDeDeur | 1-2 werkdagen | 1 week |
Vragen wij na je schademelding om foto's of documenten? Of heb je een schadeformulier ingevuld? Voeg deze dan toe aan je schademelding via Mijn Interpolis of de Interpolis App.
Stuur je liever een e-mail? Mail deze dan naar schadeafhandeling@interpolis.nl. Zet in het onderwerp je schadenummer.
Zie je jouw documenten of foto’s niet terug in je schademelding in Mijn Interpolis?
Voegde je deze toe via Mijn Interpolis? Dan kan het tot 1 uur duren voor deze zichtbaar worden. Stuurde je aanvullende documenten of foto’s naar ons via e-mail? Dan ontvangen en verwerken wij deze wel, maar worden ze niet zichtbaar in Mijn Interpolis.
Neem dan telefonisch contact met ons op via telefoonnummer +31 13 580 12 34. In Mijn Interpolis bij Mijn schademeldingen kun je ook je vraag stellen aan een medewerker via chat.
We zijn natuurlijk benieuwd wat je vond van het online schade melden of de afhandeling daarvan. Wat ging er goed en wat ging minder goed? Heb je een compliment of klacht, dan horen wij dat natuurlijk graag.