soort aanvraag | post | |
---|---|---|
informatie over bestaande of nieuwe verzekeringen | 10 | 10 |
nieuwe verzekering aanvragen of bestaande verzekering aanpassen |
10 | 10 |
verstrekken van documenten | 10 | 10 |
uitkeringsverzoek indienen* | 10 | 10 |
afhandeling klachten | 5 | 5 |
*Telefonische schademeldingen nemen we direct in behandeling. Bekijk onze pagina schade melden.
soort aanvraag | post | |
---|---|---|
informatie over bestaande of nieuwe verzekeringen | nvt | 3 |
nieuwe verzekering aanvragen of bestaande verzekering aanpassen |
10 | 10 |
verstrekken van documenten | 10 | 10 |
kosten declareren of een rekening indienen* | 10 | 10 |
afhandeling klachten | 5 | 5 |
soort aanvraag | post | |
---|---|---|
informatie over bestaande of nieuwe verzekeringen | 10 | 5 |
nieuwe verzekering aanvragen of bestaande verzekering aanpassen |
10 | 10 |
verstrekken van documenten | 10 | 5 |
uitkeringsverzoek indienen | 10 | 10 |
afhandeling klachten | 5 | 5 |
soort aanvraag | post | |
---|---|---|
informatie over bestaande of nieuwe verzekeringen | 10 | 10 |
nieuwe verzekering aanvragen of bestaande verzekering aanpassen |
10 | 10 |
verstrekken van documenten* | 10 | 10 |
uitkeringsverzoek indienen** | 10 | 10 |
afhandeling klachten | 5 | 5 |
* Wijzigingen die je aan ons doorgeeft worden verwerkt in een nieuw werknemerloonoverzicht, uitkeringsspecificatie of premieoverzicht. Het nieuwe overzicht sturen wij je uiterlijk in de laatste week van de volgende maand nadat de wijziging ingaat.
** Deze termijn geldt voor de verzuimmelding met dekking volledig verzuimmanagement. Voor een verzuimmelding zonder of beperkt dekking verzuimmanagement is een reactietermijn van 8 weken van toepassing.
soort aanvraag | post | |
---|---|---|
informatie over bestaande of nieuwe verzekeringen | 10 | 10 |
nieuwe verzekering aanvragen of bestaande verzekering aanpassen |
22 | 22 |
verstrekken van documenten | 22 | 22 |
uitkeringsverzoek indienen | 22 | 22 |
afhandeling klachten | 5 | 5 |
soort aanvraag | post | |
---|---|---|
informatie over bestaande of nieuwe verzekeringen | 10 | 10 |
nieuwe verzekering aanvragen of bestaande verzekering aanpassen |
20 | 20 |
verstrekken van documenten | 20 | 20 |
kosten declareren of een rekening indienen |
20 | 20 |
afhandeling klachten | 5 | 5 |