Software telecommunicatie voor doven en slechthorenden

Vergoeding 2025
Vergoeding 2024

Software telecommunicatie voor doven en slechthorende om te kunnen bellen. Via de computer of telefoon is het mogelijk te bellen met tekst-, spraak- en beeld ondersteuning. Bij Interpolis krijgt u een vergoeding voor software telecommunicatie voor doven en slechthorenden.

Kies een verzekering om uw vergoeding te bekijken
Interpolis ZorgActief

100%

Eigen risicoU betaalt geen eigen risico

Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan betaalt u wel eigen risico.

Inzicht in mijn zorgverbruik

In Mijn Zorgverbruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.

Geen DigiD? Vraag het hier aan.

U krijgt minder vergoed bij een niet-gecontracteerde zorgverlener

Met een niet-gecontracteerde zorgverlener of leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan krijgt u meestal minder vergoed.

Voor wie is de vergoeding?

Voor mensen die doof of slechthorend zijn.

Wat krijgt u vergoed?

Een abonnement voor telecommunicatie software.

Wat krijgt u niet vergoed?

  • de telefoon
  • tablet of computer

U heeft een aanvraag met motivatie nodig

In de aanvraag staat waarom u de software nodig heeft. Vraag dit aan uw KNO arts of Audiologisch centrum. Met de aanvraag met motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag.

U heeft vooraf toestemming van ons nodig bij een niet-gecontracteerde leverancier

Kiest u voor een zorgverlener waar wij afspraken mee hebben gemaakt? Dan heeft u vooraf geen toestemming van ons nodig. . Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan heeft u vooraf toestemming van ons nodig.

Moet uw hulpmiddel gerepareerd of vervangen worden?

Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel.

Waar kunt u terecht?

U kunt naar een leverancier van telecommunicatie software. U vindt gecontracteerde zorgverleners in onze Zorgzoeker.

Interpolis ZorgActief

100%

ZonderMeergeen extra vergoeding
Eigen risicoU betaalt geen eigen risico

Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan betaalt u wel eigen risico.

Inzicht in mijn zorgverbruik

In Mijn Zorgverbruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.

Geen DigiD? Vraag het hier aan.

U krijgt minder vergoed bij een niet-gecontracteerde zorgverlener

Met een niet-gecontracteerde zorgverlener of leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan krijgt u meestal minder vergoed.

Voor wie is de vergoeding?

Voor mensen die doof of slechthorend zijn.

Wat krijgt u vergoed?

Een abonnement voor telecommunicatie software.

Wat krijgt u niet vergoed?

  • de telefoon
  • tablet of computer

U heeft een aanvraag met motivatie nodig

In de aanvraag staat waarom u de software nodig heeft. Vraag dit aan uw KNO arts of Audiologisch centrum. Met de aanvraag met motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag.

U heeft vooraf toestemming van ons nodig bij een niet-gecontracteerde leverancier

Kiest u voor een zorgverlener waar wij afspraken mee hebben gemaakt? Dan heeft u vooraf geen toestemming van ons nodig. . Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan heeft u vooraf toestemming van ons nodig.

Moet uw hulpmiddel gerepareerd of vervangen worden?

Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel.

Waar kunt u terecht?

U kunt naar een leverancier van telecommunicatie software. U vindt gecontracteerde zorgverleners in onze Zorgzoeker.

Interpolis ZorgActief

100%

MeerZekergeen extra vergoeding
Eigen risicoU betaalt geen eigen risico

Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan betaalt u wel eigen risico.

Inzicht in mijn zorgverbruik

In Mijn Zorgverbruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.

Geen DigiD? Vraag het hier aan.

U krijgt minder vergoed bij een niet-gecontracteerde zorgverlener

Met een niet-gecontracteerde zorgverlener of leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan krijgt u meestal minder vergoed.

Voor wie is de vergoeding?

Voor mensen die doof of slechthorend zijn.

Wat krijgt u vergoed?

Een abonnement voor telecommunicatie software.

Wat krijgt u niet vergoed?

  • de telefoon
  • tablet of computer

U heeft een aanvraag met motivatie nodig

In de aanvraag staat waarom u de software nodig heeft. Vraag dit aan uw KNO arts of Audiologisch centrum. Met de aanvraag met motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag.

U heeft vooraf toestemming van ons nodig bij een niet-gecontracteerde leverancier

Kiest u voor een zorgverlener waar wij afspraken mee hebben gemaakt? Dan heeft u vooraf geen toestemming van ons nodig. . Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan heeft u vooraf toestemming van ons nodig.

Moet uw hulpmiddel gerepareerd of vervangen worden?

Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel.

Waar kunt u terecht?

U kunt naar een leverancier van telecommunicatie software. U vindt gecontracteerde zorgverleners in onze Zorgzoeker.

Interpolis ZorgActief

100%

ZonderZorgengeen extra vergoeding
Eigen risicoU betaalt geen eigen risico

Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan betaalt u wel eigen risico.

Inzicht in mijn zorgverbruik

In Mijn Zorgverbruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.

Geen DigiD? Vraag het hier aan.

U krijgt minder vergoed bij een niet-gecontracteerde zorgverlener

Met een niet-gecontracteerde zorgverlener of leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan krijgt u meestal minder vergoed.

Voor wie is de vergoeding?

Voor mensen die doof of slechthorend zijn.

Wat krijgt u vergoed?

Een abonnement voor telecommunicatie software.

Wat krijgt u niet vergoed?

  • de telefoon
  • tablet of computer

U heeft een aanvraag met motivatie nodig

In de aanvraag staat waarom u de software nodig heeft. Vraag dit aan uw KNO arts of Audiologisch centrum. Met de aanvraag met motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag.

U heeft vooraf toestemming van ons nodig bij een niet-gecontracteerde leverancier

Kiest u voor een zorgverlener waar wij afspraken mee hebben gemaakt? Dan heeft u vooraf geen toestemming van ons nodig. . Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan heeft u vooraf toestemming van ons nodig.

Moet uw hulpmiddel gerepareerd of vervangen worden?

Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel.

Waar kunt u terecht?

U kunt naar een leverancier van telecommunicatie software. U vindt gecontracteerde zorgverleners in onze Zorgzoeker.

Hulp nodig?

Bel onze zorglijn
Wij helpen je graag.
Wij helpen je graag met alle vragen rondom je zorgverzekering.
WhatsApp
Wij helpen je graag.
Stel je vraag over je zorgverzekering. Via WhatsApp delen we geen medische en financiële gegevens. 
Zorgkosten declareren
Eenvoudig online.
Upload eenvoudig je rekening in de Interpolis Zorg app of in Mijn Zorggebruik. Hier zie je ook alles rondom jouw zorgverzekering.
Alarmcentrale
24/7 bereikbaar.
Voor advies, hulp of gezondheidszorg in het buitenland.