Software telecommunicatie voor doven en slechthorende om te kunnen bellen. Via de computer of telefoon is het mogelijk te bellen met tekst-, spraak- en beeld ondersteuning. Bij Interpolis krijgt u een vergoeding voor software telecommunicatie voor doven en slechthorenden.
Interpolis ZorgActief | 100% |
Eigen risico | U betaalt geen eigen risico Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan betaalt u wel eigen risico. |
In Mijn Zorgverbruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.
Met een niet-gecontracteerde zorgverlener of leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan krijgt u meestal minder vergoed.
Voor mensen die doof of slechthorend zijn.
Een abonnement voor telecommunicatie software.
In de aanvraag staat waarom u de software nodig heeft. Vraag dit aan uw KNO arts of Audiologisch centrum. Met de aanvraag met motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag.
Kiest u voor een zorgverlener waar wij afspraken mee hebben gemaakt? Dan heeft u vooraf geen toestemming van ons nodig. . Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan heeft u vooraf toestemming van ons nodig.
Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel.
U kunt naar een leverancier van telecommunicatie software. U vindt gecontracteerde zorgverleners in onze Zorgzoeker.
Interpolis ZorgActief | 100% |
ZonderMeer | geen extra vergoeding |
Eigen risico | U betaalt geen eigen risico Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan betaalt u wel eigen risico. |
In Mijn Zorgverbruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.
Met een niet-gecontracteerde zorgverlener of leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan krijgt u meestal minder vergoed.
Voor mensen die doof of slechthorend zijn.
Een abonnement voor telecommunicatie software.
In de aanvraag staat waarom u de software nodig heeft. Vraag dit aan uw KNO arts of Audiologisch centrum. Met de aanvraag met motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag.
Kiest u voor een zorgverlener waar wij afspraken mee hebben gemaakt? Dan heeft u vooraf geen toestemming van ons nodig. . Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan heeft u vooraf toestemming van ons nodig.
Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel.
U kunt naar een leverancier van telecommunicatie software. U vindt gecontracteerde zorgverleners in onze Zorgzoeker.
Interpolis ZorgActief | 100% |
MeerZeker | geen extra vergoeding |
Eigen risico | U betaalt geen eigen risico Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan betaalt u wel eigen risico. |
In Mijn Zorgverbruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.
Met een niet-gecontracteerde zorgverlener of leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan krijgt u meestal minder vergoed.
Voor mensen die doof of slechthorend zijn.
Een abonnement voor telecommunicatie software.
In de aanvraag staat waarom u de software nodig heeft. Vraag dit aan uw KNO arts of Audiologisch centrum. Met de aanvraag met motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag.
Kiest u voor een zorgverlener waar wij afspraken mee hebben gemaakt? Dan heeft u vooraf geen toestemming van ons nodig. . Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan heeft u vooraf toestemming van ons nodig.
Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel.
U kunt naar een leverancier van telecommunicatie software. U vindt gecontracteerde zorgverleners in onze Zorgzoeker.
Interpolis ZorgActief | 100% |
ZonderZorgen | geen extra vergoeding |
Eigen risico | U betaalt geen eigen risico Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan betaalt u wel eigen risico. |
In Mijn Zorgverbruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.
Met een niet-gecontracteerde zorgverlener of leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan krijgt u meestal minder vergoed.
Voor mensen die doof of slechthorend zijn.
Een abonnement voor telecommunicatie software.
In de aanvraag staat waarom u de software nodig heeft. Vraag dit aan uw KNO arts of Audiologisch centrum. Met de aanvraag met motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag.
Kiest u voor een zorgverlener waar wij afspraken mee hebben gemaakt? Dan heeft u vooraf geen toestemming van ons nodig. . Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan heeft u vooraf toestemming van ons nodig.
Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel.
U kunt naar een leverancier van telecommunicatie software. U vindt gecontracteerde zorgverleners in onze Zorgzoeker.