Van al jouw Interpolis producten. Bijvoorbeeld van je Alles in één Polis of zorgverzekering. Ook heb je alle belangrijke documenten altijd binnen handbereik. Zoals je polisblad of groene kaart. Wel zo handig!
Zo helpen we jou snel de juiste informatie te vinden. Waar en wanneer jij het nodig hebt. En verandert er iets of hebben we nieuwe informatie voor je? Dan vind je dit ook altijd in de app.
iDIN is dé manier van online identificeren. Deze identificatiedienst is door de Nederlandse banken samen ontwikkeld.
Wanneer je iDIN gebruikt, identificeer je je door persoonlijke gegevens te versturen via je internetbankieren omgeving of je bankieren app van je eigen bank. Je ziet altijd om welke gegevens het gaat en het versturen moet altijd door jou bevestigd worden.
Interpolis vraagt je bank om je naam, adres, geslacht en geboortedatum. Er worden geen andere bankgegevens verstuurd en je bank krijgt geen gegevens van Interpolis.
Wij koppelen de ontvangen gegevens aan de bij ons bekende verzekeringsgegevens, zodat wij zeker weten dat jij het bent.
Voeg deze dan toe in de app. Je vindt je gemelde schades in het Schade overzicht. Het kan ook in Mijn Interpolis.
Interpolis Schadeservices
Neem je telefonisch contact met ons op over je gemelde schade? Het is dan handig dat je een schadenummer hebt. Dan kunnen we je sneller helpen. Je vindt een overzicht van je gemelde schades, inclusief schadenummer, bij je schadeoverzicht in de app. Je downloadt de Interpolis App via de App Store of Google Play. Je vindt het schadenummer ook in Mijn Interpolis.
Neem dan telefonisch contact met ons op via telefoonnummer +31 13 580 12 34. In Mijn Interpolis bij Mijn schademeldingen kun je ook je vraag stellen aan een medewerker via chat.
Vervelend dat je problemen ervaart met de app. Wij hebben onze app uitgebreid getest, maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan.
Als je tegen problemen aanloopt, laat ons het weten:
Meestal lukt het ons om eenvoudige schades binnen 48 uur af te wikkelen. We maken dan het bedrag ook naar je over. Bij drukte kan dit langer duren. Soms is er meer informatie of een schade-expert nodig. Dan hoor je dat per telefoon of e-mail van ons.