Meld jij je aan voor ons Klantpanel?

Doe mee wanneer het jou uitkomt. Zonder enige verplichting. Natuurlijk delen we de resultaten met je. Zo weet je precies wat we met jouw inbreng doen. Help ons om onze producten en diensten nog beter en nuttiger voor jou te maken. Bekijk de video en meld je aan.

Voor particulieren:

Wat is écht belangrijk voor jou? Wil je met ons meedenken? Zo vragen we je mening over onze verzekeringen en nieuwe producten en diensten. Wat vind jij bijvoorbeeld belangrijk bij het melden van schade? Of denk aan thema's als veilig onderweg en veilig wonen. Meld jij je aan voor ons Klantpanel?

Voor ondernemers:

Wat is belangrijk voor jou als ondernemer? We doen onderzoeken die te maken hebben met ondernemen én de risico's die je loopt als ondernemer. Bijvoorbeeld over onderwerpen als veilig ondernemen, verzuim van een medewerker of je bedrijfsgebouw. Wil jij met ons meedenken?
Collega's bespreken een zakelijke case | Interpolis Glashelder Klantpanel, wat vind jij? Denk mee en help ons om onze producten en diensten nog verder te optimaliseren!

Al lid van het Klantpanel?

Log in en bekijk de resultaten van de onderzoeken, lees het laatste nieuws en wijzig je profiel.

Veelgestelde vragen

Ik heb me aangemeld voor het klantpanel. Hoe gaat het nu verder?

Je ontvangt een e-mail met een link naar jouw profielpagina. Op deze pagina wijzig je eenvoudig je gegevens. Je kunt hier ook meer gegevens over jezelf invullen.

Wat voor onderzoeken kan ik verwachten bij het klantpanel?

We doen onderzoek naar diverse thema’s, van verzekeringen tot aan maatschappelijke vraagstukken. Wat vind je bijvoorbeeld belangrijk bij het melden van schade? Of denk aan thema’s als veilig onderweg, veilig wonen en veilig & duurzaam ondernemen.

Hoe weet ik of er een onderzoek is voor het klantpanel waaraan ik kan meedoen?

Je krijgt per e-mail een uitnodiging voor deelname aan het onderzoek. In deze e-mail staat een link naar het onderzoek waarmee je automatisch toegang hebt tot de vragenlijst.

Wat gebeurt er met de onderzoeksresultaten van het klantpanel?

De resultaten van het onderzoek gebruiken wij om onze klantgerichtheid en dienstverlening te verbeteren. Na ieder onderzoek informeren we je over de resultaten. Dit doen we via een e-mail of in het halfjaarlijks Interpolis Panelnieuws.

Hoe lang ben ik bezig met een onderzoek bij het klantpanel?

Dit verschilt per onderzoek. Wij proberen de onderzoeken altijd zo kort mogelijk te houden. Gemiddeld duurt het invullen van een vragenlijst 5 minuten.

Hoe zit het met mijn privacy als ik mij opgeef voor het klantpanel?

Jouw gegevens gebruiken wij alleen om je uit te nodigen voor een onderzoek. Je gegevens geven wij niet door aan derden en gebruiken we ook niet voor verkoopdoeleinden. De antwoorden die je geeft tijdens het onderzoek zijn anoniem. Bekijk ons privacy statement.

Heb je vragen over het Interpolis Glashelder Klantpanel?

Je mag een e-mail sturen naar klantpanel@interpolis.nl.

Heb je andere vragen?
Zoals vragen over je verzekering, de premie of over het melden van een schade? Lees op onze contactpagina waar je terecht kunt met vragen.