Schade aan je zakelijke auto of (bestel)bus is vervelend. Je wilt als ondernemer namelijk mobiel blijven en je kunnen focussen op jouw bedrijf. Als je de stappen op deze pagina volgt, ben je snel weer op weg.
In 3 stappen naar een oplossing.
Verzamel alle informatie
Denk aan het schadeformulier, foto's van de schade en kenteken(s) van de betrokken auto's. Met deze gegevens maken wij een inschatting van de schade. Bekijk alvast bij welke reparateur of merkdealer je jouw auto wil laten maken.
Meld de schade
Dit kan 24/7 online. Je mag ons natuurlijk ook bellen. Kies je voor een aangesloten hersteller? Geef de naam van het bedrijf door als je de schade meldt. Onze schadeafdeling beoordeelt namelijk eerst of je verzekerd bent voor de schade.
Wij regelen het verder
Onze schadeafdeling kan u direct doorverbinden met een schadehersteller.
Ga na of je een eigen risico hebt.
Dit is het deel van de schade dat je zelf moet betalen. Na de reparatie betaal je dit bedrag direct bij de hersteller of merkdealer op het moment dat je jouw voertuig ophaalt.
Check of de schade invloed heeft op je schadevrije jaren.
Blikschade heeft mogelijk gevolgen voor de schadevrije jaren die je hebt opgebouwd. Het kan dat je verzekeringspremie hierdoor stijgt. Onze schadeafdeling bespreekt dit graag met je.
Jij kiest hoe je de schade bij ons meldt.
Als je pech hebt met de auto en je bent bij Interpolis verzekerd voor pechhulp, bel dan met onze alarmcentrale. Of meld je pech digitaal en krijg direct hulp via Eurocross.
Online melden
24/7 beschikbaar.
Je kunt eenvoudig je schade online melden. En altijd als het jou uitkomt. Wel zo fijn.