Klantonderzoeken particuliere verzekeringen

We verzamelen meningen van klanten om onze service verder te verbeteren. Ook willen we de wensen van onze klanten helder hebben. 

Wij doen zelf veel onderzoek

Zo nodigen we ieder jaar een groep klanten uit om mee te werken aan ons tevredenheidsonderzoek. Klanten krijgen de mogelijkheid om aan te geven wat ze van Interpolis en van onze service vinden. 

Daarnaast onderzoeken we ook de contactmomenten met onze klant. Hoe beoordelen klanten Interpolis bij het moment van een schade? Is onze website gebruikersvriendelijk? Is het eenvoudig om een wijziging door te voeren?

Collega's bespreken een zakelijke case | Interpolis Glashelder Klantpanel, wat vind jij? Denk mee en help ons om onze producten en diensten nog verder te optimaliseren!

Wil je vaker met ons meedenken?

Heb je ideeën over hoe Interpolis haar klanten beter kan helpen? Dan willen we jou graag in het Interpolis Glashelder Klantpanel!